Де краще купити шафу купе у Львові?

Де  краще купувати шафу купе у Львові?

До стандартних методів покупки меблів можна віднести придбання товару в спеціалізованих меблевих салонах, магазинах і гіпермаркетах або по оголошенню в інтернеті від гаражників. Здавалося б, ідеальні та прості прийоми, навіщо про них говорити? Простий ланцюжок: прийшов, побачив, сподобалося, купив. Однак є нюанси, які не всім підходять. Постараємося відзначити переваги та недоліки кожного зі способів купівлі, розглянемо детальніше кожен пункт і виділимо категорії населення, для яких описані методи найбільш характерні.

Салон: «Будь-який каприз за ваші гроші»
ПЕРЕВАГИ: Безперечно, покупка в меблевому салоні — найкомфортніша, швидка і безпечна. Єдине, що потрібно від вас, це приїхати в салон, переглянути асортимент, вибрати бажаний товар і розплатитись. Оплатити можна будь-яким зручним для вас способом. А далі залишається тільки чекати на доставку. Їх привезуть та встановлять. Якщо необхідно вбудувати техніку, майстри з салону допоможуть і в цьому питанні. Можна не перейматись, що привезуть не ті меблі, які замовляли, а й також за цілісність товару. Навіть якщо при транспортуванні трапиться неприємність — все буде оперативно замінено. Крім того — у вас 100% буде якісний і ексклюзивно неповторний дизайн вашої шафи купе. Окрім того як правило салони працюють за договором, турбуються про власну репутацію — і якщо вас щось не задовільняє — вам є куди звернутися.
НЕДОЛІКИ: Купівля в салоні — більш дорогий спосіб купівлі меблів. Так як салон несе відповідальність і гарантію за якість шафи-купе, необхідно оплачувати працю висококласних фахівців.

Меблевий магазин / гіпермаркет: «Прийшов, побачив і купив»
ПЕРЕВАГИ: У меблевому магазині (особливо в гіпермаркеті) можна купити практично все.  Що більше магазин, то ширше асортимент. До того ж наявний товар середнього і економ класу. У великих супермаркетах націнка на товар не суттєва, адже магазини заробляють на кількості проданого товару, а не на завищеною ціною на окремі моделі.
НЕДОЛІКИ: У меблевих магазинах рівень обслуговування клієнтів нижче, ніж в салонах. Магазину важливо продати товар, а ось що з ним буде далі, як його краще розташувати, встановити — це вже проблеми клієнта. Консультанти досить часто знають про меблів лише загальні речі та не завжди можуть проконсультувати з технічними показниками товару (матеріал оббивки, якість фурнітури, матеріали в конструкції меблів).
Окрім цього ви повинні розуміти — що куплені меблі в гіпермаркеті — є серійніми. Вони зазвичай дешевші за ідувідуальну, але й ризик прийти в гості до знайомих і наштовхнутися на так ж шафу у них — є великим. До того ж, зазвичай серійні шафи-купе дуже скупі на дизайн дверей та є більши низькими (в середньому висота 220 см), фурнітура найдешевша китайська — ці усі чинники дають змогу економити на ціні в рахунок якості.
На що треба звернути увагу: В магазині необхідно простежити за якістю продукції (саме тієї одиниці товару, що планують вам доставити з магазину). При розвантаженні і установці меблевого комплекту також треба стежити, щоб все робилося якісно, ​​адже коли майстри виїдуть скаржитися на відколотий куточок або тріснуту панель буде пізно.

На ринку або у гаражників з OLX: «дешево, але небезпечно»
ПЕРЕВАГИ: На ринку або по оголошенню, як правило, найнижчі ціни. Але Вам доведеться обирати меблі по фото або малюнку вручну або по гарному фото, яке взяли з салону, за винятком цього не рідкісним є затримка по термінах, меблі дуже низької якості (так як такий майстер навряд чи розраховує на повторне від вас замовлення через декілька років і швидше за все змінить телефон)
НЕДОЛІКИ: На ринок або по оголошенню рідко поставляють добротні меблі. Частіше це продукція дуже низької якості, яка почне псуватись ще по дорозі додому. В квартирі, швидше за все, вам особисто доведеться ще допрацьовувати, докручувати, виправляти недоліки після фабричних майстрів. А коли ви будете телефонувати майстру — то вас швидше за все будуть годувати обіцянками все виправити — а потім й зовсім додадуть ваш номер в чорний список або змінять номер. Адже поскаржитися на відміну від салону Вам на нього нікуди — у нього немає офісу, і до вас він приїжджав додому та показував барвисті картинки на планшеті.
Дешева кустарна робота частіше не є якісною. Не рідко використовуються дешеві матеріали (особливо в невидимих на перший погляд місцях). Часто змінюються терміни виготовлення товару, і клієнт опісля отримує зовсім не ту модель, на яку розраховував спочатку.
ПІДСУМОК: Меблі з ринку або по оголошенню в інтернеті — це вихід для покупців, у яких немає можливості купувати досить якісні меблі в магазинах. Правда, чекати якості від такої продукції не доводиться.
Таким способом можливо тільки купувати за рекомендацією своїх знайомих, яким майстер зробив меблі і вони залишилися задоволені. Проте такі майстри це рідкість, і ціни у них на якісну роботу наближені до ціни в салоні.

Інтернет-магазин / інтернет-портал / інтернет-гіпермаркет: «покупка, не виходячи з дому»
ПЕРЕВАГИ: Інтернет-магазини, і особливо інтернет-гіпермаркети, все більше завойовують меблевий ринок країни. І все через те, що інтернет ресурси пропонують практично будь-які меблі, їх можна розглянути, замовити, розплатитися і отримати майже, не виходячи з дому. На великих меблевих порталах можна не тільки обрати модель та колір — можна прочитати, які матеріали і технології корисні, а які ні, що зараз у моді, а що застаріло і так далі. Озброївшись знаннями, можна замовити бажану продукцію в потрібному інтернет-магазині.
НЕДОЛІКИ: Не все, що показано на сайті, — правда. Дрібні, непопулярні сайти часто прикрашають, а іноді відверто брешуть про свій товар. Наприклад, публікуючи її як німецьку продукцію, в реальності ми маємо товар польського або місцевого виробника. Та коли вже усе виясниться, буде занадто пізно, адже гроші за товар вже сплачено, і кур’єр давно чкурнув. Буде складно довести, що вас обвели навколо пальця. Також є ризик, що інтернет-магазин просто зникне через якийсь час, і за ним слідом «піде» гарантія на придбаний товар.
На що слід звернути увагу: Перш ніж зважитися на покупку, варто вивчити різні інтернет-ресурси. Не всі портали чесно описують свій товар. Продукцію слід купувати в перевірених, часто відвідуваних інтернет-магазинах.

Інтернет-салон: «розкіш в інтернеті»
ПЕРЕВАГИ: Далеко не скрізь імениті марки можуть відкрити свій меблевий салон. І тоді на допомогу приходять інтернет-салони. Вони знайомлять потенційних покупців з товаром, розповідають, де і як можна замовити дану продукцію. Потрібні меблі можна легко замовити по телефону. До вас приїдуть майстри, знімуть мірки, порадять, що, де і як краще розмістити в кожному конкретному випадку. А потім привезуть і встановлять покупку.
НЕДОЛІКИ: На сайті можна побачити, але не торкнутись товару. А грошей-то він коштує чималих — навмання брати нерозумно. Та й цінителям дорогих речей цікаво детально розглянути бажаний товар перед покупкою. Так що інтернет-салон рідко виступає безпосередньо магазином, він скоріше виконує функцію ознайомлювального каталогу.
На що треба звернути увагу: Не все золото, що блищить. На фотографії товар може виглядати набагато краще, ніж в житті. Тому після ознайомлення з продукцією на сайті, варто поїхати у салон і подивитися вподобану модель власноруч.

Акція